15/03/2024

Voedselbank Kop van Noord kon weer een grote hoeveelheid Douwe Egberts-koffie in ontvangst nemen,

goed voor tienduizenden kopjes koffie. Ingezamelde DE-punten worden door Douwe Egberts omgezet in pakken koffie.

Nico Vlaming van de Voedselbank was in zijn nopjes: “Deze actie loopt al jaren en we zijn heel blij dat Lions Anna Paulowna en Lions Wieringermeer ieder jaar de koffiepunten voor ons inzamelen. Koffie is een gewild product in de pakketten die we wekelijks klaarmaken voor de gezinnen die het niet breed hebben”.

Namens beide Lionsclubs waren Etienne Broersma en Antoine Huiberts aanwezig om de koffie officieel te overhandigen.

Ook eind dit jaar zullen er door de Lions weer inzameldozen voor de DE-punten uitgezet worden op diverse plaatsen.

Eigen foto. V.l.n.r.: Nico Vlaming, Etienne Broersma en Antoine Huiberts