06/11/2023

Mede dankzij de Lionsclubs Anna Paulowna en Wieringermeer e.o,. heeft de voedselbank in Anna Paulowna in 2023 de koffievoorraad

met bijna 1400 pakken uitgebreid. De nieuwe actie in de Gemeente Hollands Kroon gaat in de maand december weer van start.

Uw spaarpunten van Douwe Egberts koffiepakken zijn welkom bij de volgende verzamelplaatsen:

• Alle Deka supermarkten in Hollands Kroon (Hippolytushoef, Den Oever, Breezand en Middenmeer)
  • Kapsalon Reus in Anna Paulowna
  • Expert in Breezand

Vorig jaar zijn er in totaal zijn ruim 800.000 punten ingezameld en dat is ook het doel voor het aankomend seizoen.  Etienne Broersma en Antoine Huiberts van beide Lionsclubs zetten zich hier als organisatie voor in. Zij hopen dat Nico Vlaming van de voedselbank weer een pallet vol koffie mogen overhandigen in het begin van 2024.

Als u grote aantallen punten tegelijk inlevert is dat het makkelijkste in een envelop en een briefje erbij met het aantal punten. Dat maakt het tellen voor de Lions wat makkelijker.

Voor meer informatie: www.Lions.nl  en www.voedselbankkopvannoord.nl